Nu är jag 21!

Igår var det min födelsedag och därav ingen bloggning. Hade liksom fullt upp hela dagen.

Vaknade tidigt med dirre, fick en födelsedagspuss av mannen men ingen sång tyvärr. Sången fixade Ellinor lite senare när hon kom med en ballong, tårta och en present. En väska. Tårtan smakade lite bajs (förlåt) men jag blev ju så glad ändå!
Hängde en sväng på stranden tills det började regna. Åkte hem och myste med Ri i ösregnet, kollade på film och sov nästan när Denice ringde och tvingade hem mig till henne. Gick på skattjakt med Denice och Madde som var så läckert sminkade och hittade ett akvarium och en fisk som hette Joppe.
Käkade middag med Denice, Madde, Ri, Emmy och Ellinor.
Åkte till Coconut, hade på mig happy birthday-brillor, fick mer presenter, fick massa gratis drinkar, åkte vidare till Luna bar, drack ännu mer gratis drinkar och sen for vi hem. Jag var glad och nöjd.

Hade jävligt ont i magen hela kvällen igår men försökte att inte tänka på det för då glömde jag det och så gjorde det inte ont. När jag kom hem la jag cirka fem ENORMT frodiga fjärtar så Ri blev helt rädd för mig. Enormt stolt somnade jag gott.

Positivt med att vara 21: mer kraft i gaserna
Negativt med att vara 21: jag känner mig lite gammal

Orkar inte slaska bilder. Kommer en bildbomb inom kort. Kanske tar med mig datorn till Denice eller Madde någon dag och fixar. Bra internet anländer till min lya inom tio dagar. Fixat det idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0