Nu kommer det att komma upp fina bilder här snart

Jag har inget internet hemma och det är anledningen till den uteblivna bloggningen. Jag vet att ni alla har suttit hemma och grinat en skvätt varje dag och gått in och checkat om jag uppdaterat typ varannan minut (jag kan se det på statistiken) men nu är jag tillbaka! Misströsta icke!

Sitter just nu hemma hos Madde med Denice och vi har fikat och Denice har släppt en ruskig fis för ett tag sen men lukten hänger dessvärre kvar fortfarande.. Shame on her!

Igår var jag på Tesco och Big C och köpte en superfin hjälm som jag numera glider runt i och så köpte jag en födelsedagspresent till mig själv från mamma och pappa. Tack tack. En görfin kamera som tål extrem kyla (behövs ju här), vatten, damm och chockar. Oklart vad för sorts chock dock.

Käkade tacos igår. Kittlade gott i kistan.

Nu ska jag och Denice jobba lite på en sak som kommer att ploppa upp lite senare här på bloggen så håll utkik!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0