Hoppas det var bra för mig

Alltså sluta vara så dryga hörrni! Jag ser ju att det var minst 60 pers som gick in och läste min fråga om vad jag var utklädd till på halloween. Och inte en jäkel svarade. Hur tror ni att det får mig att känna? DUM JU!

Om det nu var så svårt så hade ni ju bara kunnat gissa på snygg, söt eller läcker kanske. Eller bara att ni inte vet.. Elakt.

Hur som helst släpade Madde med mig till poolen idag. Vi stekte från tidig morgon till sen kväll. Eller ja, eftermiddag. Jag hostade ut mina lungor i poolen och rensade närborrarna i kloret och hoppas nu på att denna dag gjorde mig frisk. Är dock lite tveksam.. Sol och kalla bad är väl inte bästa medicinen mot förykylning?

Älskar att min kropp inte alls är sladdrig så den vrider sig till höger o vänster på alla bilder. Spana höften och mitt högra lör.. GRRR!

Första gången jag ser Madde bada i bikini!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0