Ibland hatar jag Thailand. Iaf "sjukvården"

Nu får den här bloggen se ut såhär tills jag eller någon annan snäll själ har hittat ett läckert svartvitt leopardmönster som jag kan ha här.

JAG SKA HA LEOPARD NU!!
Det är bara underligt att jag inte tänkt tanken innan. Alla vet ju att jag är en leopardkvinna.

Har vart hos doktorn idag med.
Han skrattade åt mig, gjorde mig jävligt förbannad. Gav mig en spruta. Tog alla mina pengar. Gav mig smärtstillande till ryggen som inte hjälper för fem öre. Sa åt mig att slänga den feta påsen med antibiotika som jag fått förut.
Och så sa han att jag inte alls hade lugninflammation utan bronkit.

Och det visste han genom att bara titta på mig. Drog lite i mina ben så jag trodde att ryggen skulle gå av på mig och så sa han att mina ben funkar. Jaså.. Det visste inte jag?

Jag blev jävligt förbannad på honom. Ska gå dit imorgon igen och få en till spruta.

Nu har jag gått till doktorn TVÅ GÅNGER den här veckan för att jag har så ont i ryggen att jag inte kan gå på toaletten och gått därifrån med medicin till mina jävla lungor.

Kan ingen lyssna på mig???!?!?!?!? JAG HAR ONT I RYGGEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0