Käkade göttgöttfrulle i morse


Risgrynsgröt med kanel, socker och mjölk. Mm, jag längtar så himla mycket till julen!! I år ska jag fira jul med min familj, det var några år sen jag gjorde det med hela familjen sist. I år kommer de till mig så en riktig jul-jul blir det väl inte men vad fasen gör det? Jag gillar ändå inte ens särskilt mycket på julbordet.
Det jag äter är väl gröten, köttbullarna och ägg. Och så några knäckemackor med ost.

Julgodis går ju också alltid ner.. Men det ska väl mor och far kunna frakta hit?

Kommentarer
Postat av: Ellen

Jovisst kan jag det, dock tror jag att jag måste fixa hela designen då, eftersom jag inte vet "vad som är fel". Men du kan skicka din mejl och lösen på facebook :)

2011-11-03 @ 14:37:44
URL: http://ellenalmqvist.blogg.se/
Postat av: Anonym

Vart fick du tag på gröt?

2011-11-04 @ 07:08:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0