Vad är det för fel på mig?

Usch vad jag sover dåligt! Har inte sovit en lugn och fin natt på typ en vecka tror jag nu. I natt drömde jag att jag skulle dö, jag vet inte hur jag visste det men jag visste det och jag hade jättemycket ångest.
Varför hade jag åkt till Sverige och varit där och jobbat, jobbat, jobbat i tre månader för att spara ihop pengar om jag ändå skulle dö? Jag kände ett behov av att spendera alla mina pengar på något jättebra FORT innan jag dog.

Skitjobbigt.

Dessutom drömde jag att jag var anklagad för något jättehemskt och så fick jag typ gå catwalk för några för att de skulle se om jag gick som gärningsmannen och om jag hade sånna där "gropar" i ryggen för det hade tydligen gärningsmannen. Jag vet inte hur det gick.

Har iaf vaknat typ varje kvart sedan klockan fem i morse.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jobbigt

2011-11-07 @ 13:47:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0