Händelserik dag idag för mig

Om man jämför med en vanlig dag alltså. Jag är väl inte direkt känd för att vara den som hittar på mest saker i hela världen men tycker ändå att jag lyckats ganska bra ändå utan att ha försökt idag.

Spöregnade utav bara tusan på morgonen så då myste jag i soffan med en film och en tallrik spaghetti med köttfärssås och coctailtomater. Sen cruisade jag järnet med Madde, hittade en ny väg där det bara var en sjö och en flod förut och så kom vi hela vägen bort till Klong Muang på några minuter.

Och så marknaden, sista ansiktsbehandlingen med sprutor i ansiktet. Hem och käka med Ri och hans blyga vän. Hela familjen samlad i ett Skype-samtal, grodattack i badrummet (kan berätta mer om den sen) och sen for jag hem till Bella och spelade monopol med henne och Stella. Vi undrar dock lite vad arvode betyder.. Att man ska få eller ge pengar?

Nu ska jag sussa bort min hostiga hals och min snoriga näsa och imorgon hoppas vi på fint väder för då ska jag simma galet och steka så jag blir lika brun och fin som pocahontas så kanske jag kan klä ut mig till henne på halloween.


Vi hittade en bro..

Med ett fint vattendrag under

Och en liten fiskare

Sen kom vi till Klong Muang.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0