Living the dream



Det blev stranden idag! Det kom en liten (mega) regnskur och sköljde över oss lagom tills vi kommit fram till stranden men vi kastade oss ut på varsin luftmadrass och till slut gick regnet över och vi kunde steka ordentligt.
Sen fick vi tag i en cykel och hade det romantiskt.
Jag skjutsade Denice längs stranden och hon satt ofantligt skönt på pakethållaren och mumsade glarre.

Living the dream...


... Okej, pakethållaren var inte så skön, det vet jag för Denice körde mig först tills jag nästan dog och bad om att få skjutsa henne istället. Men den lilla detaljen kan vi skita i.

Kommentarer
Postat av: Louise

Haha yes jag bor i Nacka, Saltsjöbaden.

Vad roligt! Men de jobbar inte kvar? Var det längesen? Minns att det var en svensk blond tjej med en (om jag minns rätt) buddha tatuering på armen som jobbade där, men som inte verkar jobba kvar. :)

2012-04-09 @ 19:52:52
URL: http://dreamsandlies.wordpress.com
Postat av: Louise

Är det tom Denice som jobbat på Nungru Thai? :P Såg att hon hade en tatuering på samma ställe i alla fall ;)

2012-04-09 @ 20:01:09
URL: http://dreamsandlies.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0