Nej tack till påskmat, ja tack till italiensk mat!

Igår natt hängde jag mig när jag kom hem för att hedra Jesus. Nä, det gjorde jag inte men jag moppade golvet i köket för det var översvämning där. Hade precis moppat färdigt när Riset kom hem.


Bella snaskar på en oliv. FY i satan vad gott det var. Helt plötsligt började Game mata oss med oliver och vi blev helt galna så nu har jag (förhoppningsvis) lyckats övertala Ri att vi ska åka och shoppa på Tesco imorgon. Ska köpa massa mums som oliver, pesto och ost!
Sen får jag leva på det och kokt ris med lite fishsauce på resten av månaden.

Tesco-besöken brukar bli dyra.

ÅÅH hoppas verkligen att vi åker dit imorgon för då jävlar ska vi hitta på en kul grej!

Kommentarer
Postat av: Gaymasen

Du har det dock gött utomlands så det räknas inte, att ingen sjöng för dig på födelsedagen. Höhö. ;-)



Tack iaf ^^Kram

2012-04-07 @ 22:17:00
URL: http://gaymasen.se
Postat av: AMAIA - Mitt liv i Thailand!

Joo, vi är här ihop och han jobbar (hemma vid datorn) medan jag gör typ ingenting. Vet som inte riktigt vad man ska jobba med på Koh Tao, finns typ bara dykning att hålla på med och jag är livrädd :D



Btw, ingen påsk här heller obviously. Har däremot käkat pizza 3 dagar på raken nu, appropå italiensk. Fan vilken slump :S

2012-04-08 @ 11:59:40
URL: http://amaialayla.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0