Sea kayak in Ao Talane

Äntligen kan jag känna mig trygg i mitt hem. Ödlan är borta men mer om det senare.
Nu tänkte jag berätta lite om min träningsvärk och mina brända axlar.

Åkte hem till Elayla i Ao Talane igår morse och möttes av en underbar dansk frukost med croissanter, ost och massa annat gott. Sen traskade vi ner mot piren och hoppade i en kajak och började paddla oss runt på havet.

Helene, Elayla och ena halvan av ett australienskt par som slog följe med oss

Visar upp min shortsbränna på en privat strand

En liten buffelsnok.. bilderna är inte så fina för kameran var väldigt blöt

Sen åkte vi in i the mangrove forest. Inte Elayala och Helene, de åkte tillbaka till piren

Sista stoppet på en "ö", en liten sandbank inne i bukten med helt vit sand och solen lyste så det kändes som att ögonen skulle ploppa ur huvet. Och här började även min bränna kännas. Den känns ännu.


Sen tävlade vi på vägen tillbaka mot australienarna och ett engelskt par som också slog följe med oss längs vägen inne i mangroveträsket. De skandinaviska vikingarna vann självklart.

Efter den här dagen var vi trötta som djur så vi åkte bara hem till Elayla och jag fick duscha varmt i ett superfräscht badrum (!!) och så käkade vi godis, chips och spaghetti bolognese.
Sen somnade jag tidigt på min prinsessbädd som Elayla bäddat åt mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0