Fokusera på det positiva men glöm inte lillen för det

Åh, det är inte lätt att vara jag just nu. Inte när jag har tusen olika beslut att fatta som måste fattas NU. Att någon som är större än oss, kanske gud, har utrustat mig med otrolig beslutsångest gör ju inte saken lättare heller.
 
Dagens positiva: Det regnar och är lite kyligt faktiskt!
 
Dagens mindre positiva: Bang blir bara hängigare och hängigare, ska rulla till apoteket och köpa små plastsprutor att tvångsmata lillen med. Han har bajsat diarré, orkar knappt öppna ögonen men får en jäkla massa kraft och energi när jag bänder upp käften på honom för att droppa i vatten från ett sugrör.

Hans kropp är.. spännande. Så smal men musklig och blänkande.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0