Jag lär väl drömma om thailändska bokstäver i natt igen

Det gick väldans bra i skolan må jag säga! Utan att skryta vill jag berätta för er att enligt mig själv så var jag bäst i klassen, verkade som att läraren också tyckte det. Jag kunde hela tiden de rätta svaren på hennes frågor, jag var som Sissela!
Jag fick bita mig själv i tungan för att inte ta över hela lektionen.

Ganska stor skillnad från när jag gick i skolan för typ tre år sen. Då ville jag helst sitta längst bak i klassrummet och klottra i min bok, kanske ta en liten nap utan att någon märkte.

Men nu är jag skitnervös för imorgon istället. Jag har satt ribban så jäkla högt att jag måste råplugga för att kunna äga på den andra lektionen också. Ri är snäll och övar och hjälper mig men han vill lära mig mer och mer och jag blir bara förvirrad.

Nu jäklar har jag satt mig i skiten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0