On time

I slutet av förra året köpte Ri en klocka och jag blev helt besatt. Så fort jag undrade vad klockan var drog jag upp min egna arm och försökte se. Fast jag inte hade någon klocka själv. Och istället för att kolla på telefonen som jag alltid annars har gjort så började jag slita i hans arm.

Tills jag gick och köpte mig en egen klocka. Hade spanat på en görläcker veckan innan på marknaden men den fanns inte kvar när jag hade bestämt mig för att jag ville ha den. Och den klockan jag köpte fick en spricka efter typ två veckor. Ledsen var jag, ja!


Och igårkväll när jag kom hem från jobbet sa Ri: Kolla jag har köpt en ny klocka till dig!
Båda var lite rädda för han kan få för sig ibland att väldigt fula saker är fina..

Men titta! Den är lite mindre än vad jag vill ha den egentligen men den har thailändska siffror!
Och den är vattentät!

Naaaaaaaaw snufferå! Som tack ska han få hjälpa mig att öva de fem helvetiska tonerna hela kvällen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0