Det ska va gött å leva

Igår hade jag myskväll med mig själv, en utsökt limeshake och en liten dessert från marknaden som skulle vara sött sticky rice med cocos på.. Var även limeleaf eller något sånt på så det smakade mat. Inte alls gott.
 
Målade dock mina naglar som converse skor..
 
Kan dock inte visa bild på dem eftersom MIN JÄVLA KAMERA HAR GÅTT SÖNDER. Ri hade med sig min kamera till jobbet igår och när han kom hem så sa han att den bara hade lagt av. Laddade den och när jag satte på den i morse så flimrar bara skärmen, det går inte att ta bilder och det ser ut som att det är vatten bakom skärmen.
Mm, fint. Vattenskador på min vattentäta kamera.
 
Kul att vi ska åka på semester om lite drygt tre veckor.
 
Som att vi inte har nog med utgifter just nu. Vet inte om jag nämnt det men Ris gamla mobil som jag måste använda nu eftersom min är stulen.. Ja, högtalarna har gått sönder på den så jag kan inte ringa. Kan endast använda den som en klocka samt att skicka meddelanden.
 
Vill ni veta vad min läxa till imorgon är? Jo, jag ska intervjua någon och spela in det. HUR?!
 
Just nu är Ri också iväg med min moppe eftersom bakbromsen har gått sönder. Igår när jag var på väg till skolan körde en bil ut rakt framför mig så jag var tvungen att tvärnita och bromsen låste sig. Måste byta bromsjävlar och oljan.
 
Nu väntar jag bara på att katterna ska dö, någon jag känner är med om en olycka/blir allvarligt sjuk och att min dator ska gå sönder. Sen känns det som att allt redan har hänt så att jag inte har något mer att oroa mig över.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0