Fyra timmar kvar till ett stort glas kallt vatten

Jobbigt väder. Jag ligger på verandan och flugor kryper överallt på mig, solen skiner och det regnar. Kalla vindar men jävligt kvavt i luften. Snälla du som bestämmer vädret, beträm dig för lite regn och rusk nu.
 
Är jävulskt törstig men nu är det mindre än fyra timmar kvar tills man får äta och dricka.
 
Har haft besök av två män från internetföretaget och de har installerat vårat intenet?! HUUUUH?! Det var ju bara sex dagar sen vi var där och de sa att det skulle ta upp till sju dagar ju.
De höll sitt löfte? De kom INNAN sju dagar hade gått.
 
Är helt i chock men det kan bero på att jag är uttorkad också.

Kommentarer
Postat av: Frida

Du kan åka o hälsa på tipsy hihi :p

Svar: Ska försöka komma ihåg att göra det någon dag och ta en liten bild på henne :)
ฟรีด้า

2012-07-23 @ 11:55:11
Postat av: Sophie

Nice att de höll sitt löfte!;)

Vad har du för internet? Börjar bli lite
orolig över vad jag ska ha i Mans djungelby..:/

2012-07-23 @ 14:01:39
URL: http://liveharddieyoung.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0