Här har vi två tröttisar

 
Vi är lite trötta idag eftersom vi fastar. Eller vänta nu. Bang fastar inte. Ända ser han ut som en fladdermus som är på väg att falla in i koma!
Haha kolla vilken jävla påse han är. Åååååååååååh, Frida älskar sin kattpåse. Kolla på honom. Hur kan man säga att han är ful?!
 
(Ri tror ju att han kan snacka skit om mina kissar utan att jag förstår. Hörde när han berättade för sin mamma i telefonen att vi hade en söt honkatt och en hankatt som var ruskigt ful. Konfronterade honom senare och efter det har jag sett honom klappa katterna OCH KÖPA KYCKLINGSKINN TILL DEM?! Det är det jag säger, han är en kattkvinna innerst inne. Ja, kvinna.)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0