Jag hoppas att jag missförstår allt just nu

ÅH JAG FÅR DAMP!!!
 

Jag misstänker att något har hänt här hemma IGEN och det bara kryper i hela kroppen på mig......!!!
 

Det första jag såg när jag vaknade i morse var att min telefon som låg på min dator igår kväll inte ligger där längre och jag kan inte hitta den någonstans. Har lyst med ficklampa under varenda möbel och lyft på allt i vardagsrummet.

Dubbelcheckade så den inte låg i väskan och min plånbok är tom.
 
Är det Ri som lånat pengar av mig? Har han också lånat min telefon? Har han kanske sagt det till mig i morse utan att jag minns det? Har vi haft inbrott?
 
Måste få tag i Ri NU men hur fasen ska jag få tag i honom när jag inte har någon telefon och för att få tag i någon jag känner som kan kontakta honom så måste jag ha min telefon!!!!!

Kommentarer
Postat av: Sophie

Men fy vilken olustig känsla och vad jobbigt att inte veta? eller kunna göra nåt! :/
Hade aldrig det problemet i Thailand ingen skulle någonsin vågat gå in hos oss.. Obehagligt!

Men det visumet får du för att du studerar då va? tror inte jag har rätt till nåt bättre som du.. Kanske om jag går tillsammans med Man att de kan fixa nåt bättre.

Hoppas ditt problem löser sig!;)

2012-07-11 @ 09:22:26
URL: http://liveharddieyoung.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0