Jävla blogg.se IGEN

Blir otroligt trött på blogg.se hela tiden för jag skriver massa inlägg som inte publiceras och försöker ladda upp bilder men det går inte! Jo ibland går det men tex i morse skrev jag ett skitlångt ointressant inlägg om att jag fixat så jag fått ett nytt simkort med mitt gamla nummer på men att jag får använda Ris gamla rosa telefon tills vi åker till Bangkok för där ska jag köpa en ny smartphone.
 
Ser inget sånt inlägg här på bloggen?
 
Försökte även lägga in bilder typ tusen gånger men det gick inte så jag startade om men det funkade ändå inte. Hm. Funderar på att byta blogg och jag har faktiskt gjort en ny men för att byta dit så måste jag veta hur man flyttar alla gamla inlägg. Någon som vet?
 
Gå in och kolla på den om ni vill. HÄR
Fast jag har inte gjort något med den ännu.. Kanske ska fippla lite med det nu tills Ri kommer hem från jobbet för då ska vi börja flytta lite småsaker. Imorgon flyttar vi på riktigt!
 
(Försöker publicera det här för andra gången nu eftersom jag loggas ut när jag trycker på publicera? Tur att jag är smart och koiperar allt först.)

Kommentarer
Postat av: Louise

När jag flyttade mina inlägg gick jag in på Adminpanelen på wordpress, sen verktyg och importera. Där finns blogger med som jag hade innan.. Men något blogg.se ser jag inte.

http://blogg-se-till-wordpress.gern.se/ Här ska man tydligen kunna få hjälp med hur man ska göra.. men ja, den sidan är nerstängd för tillfället :P

2012-07-18 @ 22:44:17
URL: http://dreamsandlies.wordpress.com
Postat av: Sophie

Haha... jag har också gjort en blogg på Wordpress för 2 veckor sen för att jag var så TRÖTT på blogg.se.. Men sen blev jag bekväm av mig;)

Ja måla är kul kanske i 2 dagar.. sen blir det lite avdankad feeling. Men LYCKA TILL!;)

2012-07-19 @ 09:20:11
URL: http://liveharddieyoung.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0