Känner mig inte så välkommen här hemma men det skiter vi i nu

Jag brukar väl inte ha ringar under ögonen? Brukar jag det?? Nu verkar det som att jag har det så det är väl bara att matcha min nya goth look med svarta kläder.
 
Har blandat till mig en liten fruktshake såhär klockan tolv på natten. Det lät ganska så högt kan jag lova er. Upptäckte att behållaren som man mixar i har en fet spricka från topp till botten. Kul. Vi har ju haft den i en hel månad nu tror jag så det var väl på tiden.
 
Har inte snackat något med ägaren idag. Har dock snackat med andra och smitt en jävla massa planer. Kan säga att det tog oss typ två timmar att äta middag för vi planerade så mycket. Ser fram emot att bli utkastad härifrån.
 

Ska snart dunsa ner i sängen så högt jag kan. Skola imorgon med. Har gått i skolan typ varje dag den här veckan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0