Nu kan man se att jag har ombre hair också

Hej hej spana in mina nya blekta toppar. Tror att det syns lite mer nu än vad det gjorde när jag blekte topparna för två veckor sen. Var skiträdd även denna gång, trodde att håret skulle bli gult, superblondt, falla av, börja brinna etc. Men jag känner mig nöjd.
Använde bara hälften av färgen så det kan hända att jag tar andra halvan av färgen om några veckor och ljusar upp hela håret. Har kommit fram till att ljusbrunt nog är min färg ändå. Inte mörkbrunt.
 
Men det är sååååååå kul att leka ju!
 
Fattar inte varför jag slutade färga håret där ett tag? För att jag fick för mig att jag inte ville ha slitet hår längre, just det. Men nu är mitt hår ändå fint. Har i en liten droppe kokosolja på topparna efter varje hårtvätt och det känns underbart.. Ingen aning om det verkligen är bra eller om det bara SER bra ut.
 
Nu rullar vi iväg och handlar inför middagen som blir.. Hemmagjorda kycklingburgare!!
Blev så inspirerad av Annelise igår och fick med mig Ri så nu är vi som två barn på julafton.
 
PS. Det är alltså inte bara topparna som är superljusa, hela håret blir liksom ljusare och ljusare men det syns inte i webcamen.

Kommentarer
Postat av: Gaymasen

Looking good! Jag älskar att färga håret. Har dock al naturel nu i sommar men ska färga nästa månad. Lääängtar. :D

Och jag såg faktiskt inte ens den skylten. NO FOTO, haha. ;-)

2012-07-08 @ 12:55:14
URL: http://gaymasen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0