Toaletter är lättare att böja

Mina kissar är ju mina barn som ni säkert redan förstått och de är så jäkla finurliga alltså! Satan vad de INTE hjälpt mig att flyttpacka igår och idag. Jag och Ri började lite smått att packa ihop i köket igår kväll så vi lindade in glas och tallrikar i tidningspapper. Herrejösses vad skoj det var för kissarna.
 
De gick bananas och flög runt i hela köket och välte allt, kröp in i alla påsar och hoppade ner i alla kartonger. Skitskoj. Bang har även provlegat i alla väskor som jag packat saker i, jag lägger mina kläder på honom så kryper han upp och lägger sig ovanpå igen tills nästa plagg begraver honom.
 
Nu har jag också råkat flytta vår hink som vi har i badrummet och spolar med till vårat nya hus men skopan är fortfarande kvar här. Dessutom har jag inte fyllt på nya kristaller i kattlådan eftersom jag inte vill slänga allt igen imorgon när vi flyttar så deras toa är lite... eller ganska mycket skitig.
 
Vad gör mina renliga katter då?
 
Jo, de sätter sig och kissar I SKOPAN.
Bye bye ståtoa btw! Nya huset har en riktig toa och dessutom en stjärtdusch så man slipper gräva sig i baken med näven när man bajat. Det jobbiga är att jag ofta föredrar sånna här to:or (en toa, två to:or?) eftersom man inte behöver placera sin fabla stjärt där någon annan placerat sitt smutsiga anus innan.
Men nu behöver jag ju inte oroa mig för att mina gäster ska bajsa utanför när de kommer på besök. Skönt va, Denice? ;)

Sen så kommer vi ha varmvatten och... HANDFAT! Dessvärre går det nya badrummet i färgerna aprikos/rosa.. Det här badrummet har ju tema: grön och alla tillbehör där inne är också gröna.
 
Eller näe, jag har en grön hylla och en grön handduk.

Kommentarer
Postat av: Jojo

Men vad hander om man rakar bajsa utanfor alltsa dar man har fotterna? Da star man ju i nagon annans bajs fast kanske hellre det an att sitta dar nagon annans arsle varit.

Svar: Haha jaa sen kan man ju bara skölja av.. vilket man kan om man ska sitta också men ändå fräschare att ha fötterna där
ฟรีด้า

2012-07-19 @ 03:11:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0