Det här kommer nog bli jättebra till slut

Han ligger inte såhär still och vilar i mitt knä längre. Jag försöker hålla fast honom för att han ska VILA men då blir han som Pussy och blir helvild. Herrejösses mysdagarna är över. Nu ska han leka igen allt det han missat som undernärd och skadad.
Benet känns faktiskt redan lite bättre. Jag går och lägger hans ben till rätta när han sitter och ligger och nu sitter han nästan som han ska utan att jag drar i honom.
Dessutom bajsade han ut en tre meter lång mask i morse. Eller ja, den måste vart minst en decimeter lång. Stackarn, den där masken måste ha tagit all mat som han ätit och gjort honom så smal. Nu, sedan i fredags då jag avmaskade honom, så har han faktiskt fläskat på sig. Det är inte äckligt att klappa honom längre för att hans ryggrad sticker ut så mycket som förut.
OCH när jag gav honom medicin nu efter hans frukost så stretade han emot så mycket (pillret gick bra men inte sörjan) att jag var tvungen att be Ri om hjälp. JOBBIGT att behöva vara två om det eftersom Ri för det mesta jobbar men att han stretar emot tyder ju på att han har en egen vilja och är stark och frisk nog att faktiskt följa den.

Kommentarer
Postat av: Emma J

Du är en sann djurvän Frida. Så roligt att det vänt!

2012-06-25 @ 06:26:35
Postat av: The Konstnärinna

Jaaa, jag vet! Jag ät så jävla stolt! Du får beställa en så kan ja skicka över den heheheh ;)
Ja kan ta en bild på den och skicka, eller lägga upp på bloggen.
Nej tror fan inte han fått det.

Fan vad fint att du tar om tissetasserna så mycket, du börjar bi som jag, erkänn att katter är det bästa som finns ;)

2012-06-25 @ 10:15:09
URL: http://nicokonst.blogg.se
Postat av: Sophie

Vad skönt att han mår bättre!!:) Chokdee;)
Känner du till några fler "Thaibloggar" ?

2012-06-25 @ 10:22:40
URL: http://liveharddieyoung.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0