Varför vill ingen ha min dator?

Läcker bild va? Vårat filmmys i förrgår, sista gången vi såg Ris dator. Jag flyttade ner den så den låg under där chipspåsen ligger och så ser ni ju vart min dator stod.

När jag tog den här bilden hade jag nuddat ytterdörren om jag tog ett steg till vänster. Förstår ni då hur nära dörren min dator var? Och hur lätt den var att ta? Så snälla kom med någon teori och berätta för mig varför de/hen inte tog min dator?

Jag hade ju lätt tagit den dels för att den är finare och större men också för att det hade varit tusen gånger enklare!

Kommentarer
Postat av: Frida

inget thailändskt tangentbord på din dator? = tjuven kan läsa o skriva thailändska :)

2012-06-05 @ 18:36:19
Postat av: Louise

Din dator kanske har svensk tangentbord och Ris thai? Så om de ska sälja vidare den kanske ingen skulle vilja ha en med svenskt?

2012-06-05 @ 18:37:18
URL: http://www.dreamsandlies.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0