Sol och melonnaglar

Ojojoj inte en gnutta regn har det kommit idag! Så jag och Frida har varit på stranden och stekt i flera timmar och jag är röd i hela ansiktet utom på ögonlocken. Gratis vit ögonskugga till mig.
Vi hängde på stranden tills jag simmade in i en manet på stranden, då åkte vi hem till Frida och la oss i poolen istället och käkade glass. Sen serverade Nid lunch till oss. Vilka stekare vi är.

Och imorgon är det skola. Sen ska jag fara in till stan igen och gå på marknaden som är inne i Krabi town som firar att Krabi fyller 140 år. YEY det händer lite grejer i mitt liv igen!

I morse vaknade jag klockan åtta och gick upp och målade vattenmeloner på mina naglar.
Och eftersom alla blir så impade av mina pimpade klor ska jag lära er hur man gör!

Måla hela tassarna rosa

Sedan målar du en liten grön kant längst ut eller längst in på nageln

Och här ger jag upp. Måla en vit liten kant och pluppa på en rand med svarta prickar längst ner som kärnor. Fick inte till någon bra bild på det. Allt blev suddigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0