HM god morgon

Det bästa med min tisdagsmorgon:
  • Får veta att Ri inte alls är ledig så vi kan inte åka till veterinären idag heller
  • Vaknar av att någon tuggar på mina tår och knorrar som en gris
  • Det börjar dofta underligt i sovrummet, går ut och ser en bajskorv på köksgolvet
  • Katterna är galna och jag har ingen kattmat (och snäll matte som jag är så åker jag inte och köper mer utan jag skriver ett blogginlägg om det)
Men solen skiner (tror jag, har inte vågat titta ut så mycket eftersom jag inte har några byxor på mig) så jag tänkte traska till stranden och göra min läxa. Men först måste jag ta bort skiten från mitt nyskurade golv och köpa kattmat.
Har bestämt mig för att banta Morsan. Det svåra är bara att ungarna är så spinkiga att de behöver gå på fetto-diet och jag kan ju inte sitta hemma och vakta matskålarna hela dagarna så de inte äter varandras mat...
 
Nu börjar Mamma attackera här. Dags att kila.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0