Om en månad kommer det blomstra här

Idag har vi fått sovmorgon! Sov ut riktigt ordentligt och vaknade klockan tio. Usch, vilken gamling jag blivit för jag kände mig också stressad för att jag vaknat så sent. Har verkligen börjat uppskatta tidiga mornar och allt man kan hitta på innan solen gått upp och börjat steka sönder en så man inte orkar med någonting.
 
Men vi har hunnit med en jäkla massa ändå idag. Käkat spaghetti till frukost tex. Sen fick vi ryck igen och fortsatte med inflyttningen hehe, vi har ju inte riktigt hunnit flytta in här på riktigt ännu så igår började vi hänga upp tavlor och krokar (som vi aldrig kunnat göra om inte mamsen och papsen vart så snälla och skickat bra grejer hit, tack!).
Idag gav vi oss fan på att vi skulle få in garderoben i sovrummet. Den har ju stått i köket eftersom den typ är fyra centimeter för bred för att komma in genom sovrumsdörren. Vi tömde garderoben och puttade och pustade hur länge som helst, grannarna måste tro att vi fött barn eller nåt eftersom Ri skrek PUSH och så puschade jag så hårt jag kunde. Men det gick inte. Så vi tog en såg och sågade av hörnen haha. Nu står den så ståtligt i sovrummet och det känns underbart att kunna klä på sig där inne utan att behöva springa till köket.
 
Sen har vi shoppat blommor! Och så har vi satt våra lökar.. Planterat våra framtida blombebisar som vi köpte i lördags och så har vi även experimenterat med koriander som vi nu försöker odla.
 
Och just nu är jag andlig vägledare till Ella över telefonen och försöker peppa henne att inte ta någon skit! Hon försöker göra slut med sin boss via mejl men hon är för mesig och behöver mig. Jag vill att hon ska skriva I AINT UR BITCH ANYMORE, FROM NOW ON I'M GONNA BE MY OWN BITCH NIGGAH men hon tvekar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0